Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. https://forum.skodahome.cz/topic/157988-dynamic-paket-pre-kamiq/
  3. Hledej ve starších tématech. Zamykám.
  4. Caute, mam booknutu jednu Kamiq predvadzacku s krasnym Dynamic interierom a sportovymi sedackami, ale manzelka ma stresy z tych sedaciek, mysli si, ze sa v nich bude v lete viac potit, citi sa volnejsie v tych klasickych. Podla mna otazka zvyku. Vedeli by ste to pls niekto zhodnotit / porovnat? Su to v zasade take iste sedacky ako davaju do vybavy Monte Carlo, su o dost tesnejsie. Dakujem za kazdy nazor.
  5. SCALA výměna zadního mlhového světla Nevíte někdo jak se vymění zadní mlhové světlo na SCALE? Jak se demontuje z nárazníku? A jestli jde vyměnit pouze LED světlo. Snad se nebude muset zničit toto celé světlo i s odrazkama a koupit cely komplet nový?? Mám ctyri roky starou SCALU.....byl jsem na technicky a vyhodili me s timto jsem nepočítal..... To by potom bylo SIMPLE CLEVER.... Díky za odpověď Karel
  6. Dnes
  7. Zdravím chtěl jsem se zeptat mam škoda Fabia II 1.2 htp při nastartování neco praská nebo bouchne pod kapotou je to takový skoro jakoby kovový zvuk občas to udělá něco jako by tam něco spadlo auto pak škube a a špatně se rozjíždí. Při rozjezdu má tendenci chcipnout nebo jede stylem jakoby poskakovalo chvíli. Nevíte kde může být chyba ? Děkuji
  8. @DavesMan Parametrizace tam není. A odis si to neumí stáhnout a nakonfigurovat . Address 6C: Back-up Cam. Labels: 5Q0-980-556.clb Control Module Part Number: 5Q0 980 556 B HW: 4M0 980 556 A Component and/or Version: RVC Compact H18 0231 Software Coding: 0000000000000000000000 Work Shop Code: WSC 00000 000 00000 ASAM Dataset: EV_CamSysRVRVCPANAMQBAB 006009 (SK48) ROD: EV_CamSysRVRVCPANAMQBAB_006_VW37.rod VCID: 392F2DF919DA6C1250D-806C 3 Faults Found: 10487040 - invalid data record B2005 00 [00001001] - - [ECU (DatasetDownload)_DataSet not valid] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 65 Mileage: 239319 km Date: 2024.05.09 Time: 01:09:06 OFF 13636352 - Control module not coded U1013 00 [00001001] - - [ECU not coded] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 65 Mileage: 239319 km Date: 2024.05.09 Time: 01:09:06 OFF 10489856 - No Basic Setting B2010 00 [00001001] - - [RearView system not calibrated] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 65 Mileage: 239319 km Date: 2024.05.09 Time: 01:09:06 OFF
  9. Asi leda nastavit individual, pokud nechceš mít čistě Sport. Ale tam musíš nějaký parametr zřejmě nastavit právě na Sport, aby to nedělalo.
  10. PSE

    Škoda Enyaq

    Tak to vypadá že se blýská na update na 3.7 (Zatím pro nás co ještě nedorazili na 3.2 a mají 3.1 a nižší) ME3.7 Software Update (skoda-auto.com)
  11. A umí ten tvůj CarPlay? Pokud by byl případně na prodej tak bych bral.
  12. Ahoj, Mám O3 FL s rádie Swing. Co jsem se díval na internetu, tak nemá žádnou jednotku. Dělal jste někdo výměnu za něco s větším displejem? Navigaci nepotřebuji a rád bych dělal co nejmenší zásahy do elektroniky a zároveň hledám origo řešení než šáhnu po něčem z Číny. Děkuji
  13. Je to mimo tema tak jsem to nerozvadel, teoreticky to jde ale ma to hromadu prekazek. Vyhrev je rizeny pres pwm o pomerne nizke frekvenci, takze jakmile se volant ohreje a pulzovani se jeste vic zuzi tak pouze pripojena ledka zacne blikat. Natazeni dalsich dratu zase limituje podvolantovy krouzek. U RC clenu zase jas jedne ledky za denniho svetla neni dostacujici...
  14. Teoreticky... tá signalizácia by sa nedala dorobiť podobne ako kontrolka stretávačky alá wirer? By sa to napojilo na nejakú nevyužitú pozíciu.... prípadne by sa dotiahli kábliky niekde inde a vytvorila sa niekde úplne nová kontrolka... napríklad jedna signalizačná ledka pod panelom klimatizácie? Alebo rovno do tlačítka výhrevu na volante?
  15. Zdravím,fabia 2 2013.Mal som rozobratý tapacír dverí,je pokazená vložka zámku,tapacír som rozoberal zbytočne,podstata veci je nasledovná: dával som späť tapec,zacvakol som konektor otvarania okien (iba predné sú v elektrike) a zamklo sa auto safelockom.Kedže som mal otvorené vodičove dvere,vybral som vložku a odomkol šrobovákom no odomkli sa iba tie dvere.spolujazdcove sa odomknuť/zamknúť dajú ale samotné.vzadu a kufor je zamknutý safelockom nejde otvouť ani zvnútra.keď tlačim tlačidlo zamknuťodomknúť na palubovke tak iba cvaká v bcm.Poisku,relatka ok,diagnostika píše chyby v 09central ele. 03302 zpetne hlaseni stavu zamykani dveri. vedeli by ste prosim poradiť?
  16. Děláš si srandu? Přečti si ještě jednou, co ti psal kolega.
  17. Přišel někdo na to jak se zbavit vypínání motoru na D? Občas mi to nepřijde špatné, třeba při sjezdu delšího kopce nebo na prázdné silnici. Ale když mi motor během pár set metru vypne a zapne několikrát při každém pouštění plynu, Nebo se vypne na půl vteřiny při odbočování, tak mám strach o jeho životnost. Zatím to umím vypnout jen prepnutim na S na DSG nebo sport v jízdním režimu.
  18. // Ještě poupravím tohle se týká předfaceliftové fabie u faceliftové pokud má adaptivní tempomat tak pravděpodobně stačí vyměnit pouze kroužek s výhřevem a dotahat dráty pouze k výhřevu, vše ostatní už v autě je. Musí se pořizovat uplně jiný podvolantový kroužek a s ním i nové páčky, protože elektronicky je celý systém dost odlišný. Po staru jsou páčky napřímo do BCM po novu jdou přes CANbus. s tím vznikají problémy s ovládáním stěračů, které se musí taky přepojit. Dalsí věc je, že auto musí mít automatickou klimatizaci, která podporuje funkci výhřevu. A poslední věc je, že fábia neumí signalizovat zda je výhřev zapnutý nebo ne, takže po zmáčknutí tlačítka musí uživatel chvilku počkat aby zjistil jestli výhřev teda jede nebo ne. ještě k té podvolantovce je potřeba pořídit i jiné konektory včetně i konektoru pro airbag, který je taky řešen jinak. Pokud jsi odvážný a máš dost peněz tak je to možné a je to supr funkce
  19. Zdravím, mám problém s F1 1.4 MPI ohledně chladicí kapaliny. Během jízdy nebo hned po nastartování mi začne blikat a pípat kontrolka chladicí kapaliny, i když je nádržka plná, jen trochu špinavá. Problém je v tom, že když kontrolka začne blikat, tak mi spadne ukazatel benzínu na nulu. Někdy se vrátí zpět, jindy zase ne. Kapalina a olej se nemísí, z výfuku nejde bílý kouř. Před půl rokem se dělalo nové těsnění pod hlavou a vyměnila se nádržka s chladicí kapalinou. Problém zůstal i po té opravě. Bliká to už asi rok, ale auto jinak funguje normálně. Blíží se mi technická a nechci, aby to kvůli tomu neprošlo. Nevíte, v čem by mohl být problém? Je to elektronika nebo něco jiného? Díky. * nádržka focena pred výmenou
  20. Vyvěšené téma o kontrolce chladící kapaliny je zde k čemu? Zamykám.
  21. * fotka nádržky pred výmenou teď vypadá čisteji
  22. Zdravím, mám problém s F1 1.4 MPI ohledně chladicí kapaliny. Během jízdy nebo hned po nastartování mi začne blikat a pípat kontrolka chladicí kapaliny, i když je nádržka plná, jen trochu špinavá. Problém je v tom, že když kontrolka začne blikat, tak mi spadne ukazatel benzínu na nulu. Někdy se vrátí zpět, jindy zase ne. Kapalina a olej se nemísí, z výfuku nejde bílý kouř. Před půl rokem se dělalo nové těsnění pod hlavou a vyměnila se nádržka s chladicí kapalinou. Problém zůstal i po té opravě. Bliká to už asi rok, ale auto jinak funguje normálně. Blíží se mi technická a nechci, aby to kvůli tomu neprošlo. Nevíte, v čem by mohl být problém? Je to elektronika nebo něco jiného? Díky.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...